Нюанси офісного переїзду
Думки про переїзд завжди пов'язані зі страхом і негативом. Для того, щоб переїзд до нового офісу пройшов без проблем, необхідно скористатися послугами перевезення компанії Абрикос. Ми зуміємо організувати офісний переїзд по Києву без клопотів.
При виконанні переїзду професіонали враховують будь-які особливості вашого перевезення. Вони здатні акуратно упакувати особисті речі, демонтувати, а потім зібрати меблі, повантажити все майно в машину і викинути непотрібний мотлох.
Категорія авто | «БУС-ПІКАП» | «БУС-СТАНДАРТ» | «ГАЗЕЛЬ-3М» | «ГАЗЕЛЬ-МАКСІ» | «3-10 ТОНН» | «ВАНТАЖНИК» |
---|---|---|---|---|---|---|
"1 год/грн" | 110 | 160 | 180 | 220 | 290 | від 100 |
"1 км/грн" | 9.0 | 10.5 | 9.5 | 10.5 | 14.5 | - |
Детальніше | >>> | >>> | >>> | >>> | >>> | >>> |
Організація офісного переїзду
1. Фахівці, які здійснюють переїзд, виконають це по чіткій відлагодженій технології: Тому ваші меблі, оргтехніка та всі важливі документи доправлять в нове приміщення цілими і неушкодженими.
- Швидка подача автомобіля 24/7:
Приїдемо протягом 15 - 20 хв. Наші автомобілі в кожному районі Київа і передмісті Київської обл.
- Всі види оплати Населенню і Компаніям
Не важливо, Ви велика компанія чи маленька сім'я. Ми гарантируємо якість послуг для всіх.
- Телефонуйте з 07:00 - без вихідних 0669455050 0680455050 0930455050 0636005006
Після транспортування всього майна, вантажники виконують всі роботи у зворотному порядку. Заносять всі речі в новий офіс, монтують меблі, розставляють предмети інтер'єру по своїх місцях. Офісні переїзди це послуга яка вимагає від виконавця професіоналізму. Саме наша компанія володіє такими навиками!
2. Всі види переїзду мають свої особливості. Офісний переїзд в місті Київ відрізняється від квартирного тим, що майже завжди він повинен бути виконаний в короткі терміни. В такому випадку компанія не понесе значного збитку, адже час, витрачений на переїзд, може виявитися домінуючим в її діяльності . Тому переїзд офісу - це дуже важливий та складний процес і повинен виконуватися перевіреними методами. Звичайно найзручніше перевезення майна офісу призначати на вихідні.
3. До переліку вартості офісного переїзду входять послуги транспорту та вантажників, які безпосередньо будуть розбирати і збирати меблі, упаковувати техніку і виконувати всі вантажно-розвантажувальні роботи. Важливо уточнити всі деталі перевезення, щоб заощадити свої кошти та час.
4. Після доставки в офіс пакувальних матеріалів, проводиться маркування робочих місць, далі в коробки укладаються особисті речі, а також папки з паперами. Оргтехніка упаковується в спеціальну бульбашкову плівку. Якщо необхідно, то розбираються меблі.
Сейфи, банкомати, інші великовагові предмети переміщуються до автомобіля за допомогою спеціального оснащення. Все майно акуратно завантажується в транспортний засіб і закріплюється в кузові. По прибуттю в новий офіс, речі заносяться в приміщення і за планом розміщення розставляються по місцях.